Пол Уолтерінг
власник і директор зі стратегії Woedend! Amsterdam
Пол почав кар'єру в 1994-му році в Ogilvy Amsterdam, попередньо отримавши освіту в сфері комунікацій в Амстердамському університеті.
Надалі перейшов на сторону клієнта і працював у Dutch State Lotery і ABN AMRO bank.
Поль Уолтерінг вчасно зрозумів, що світ комунікацій стрімко змінюється, і цифрові медіа надають грандіозні перспективи - тому став партнером Woedend! Amsterdam в 2005-му році. Це було дуже успішне фулл-сервісне агентство з упором на цифрові технології.
Під керівництвом Поля Уолтерінга агентство Woedend! Amsterdam початло вести глобальну підтримку ACICS, працювати для Yamaha в Європі і таких брендів, як KIA, Amstel, Red Bull, ABN AMRO і багатьох інших, - локально, в Нідерландах.
У 2008-му році агентство виграло Cyber Lion в Каннах.