
директор з розвитку інтерактивного напрямку в ADV Group, Москва
Кар'єра Кирила Смирнова в рекламі почалася в 1991 р., коли він став одним з творців агентства Navigator.
У наступні роки Кирило Смирнов працював в агентствах BBDO, Adventa APL (Lowe Adventa), Navigator DDB, Proximity Russia, Victory, RAPP Russia.
В особистому клієнтському портфелі Кирила Смирнова SONY, VW, Johnson & Johnson, BMW, Adidas, Toshiba, Mitsubishi, Absolut, Gillette, Oral-B, Tetra Pak, Braun, Motorola, MARS, American Express, Wella, Unilever, Nestle, Stimorol, Nissan, RJReynolds, Tefal, Rowenta, Castrol, McDonald's, Borjouis, Coke, Henkel, Schwarzkopf, Philips, Pepsi, BBH, Kraft, Pepsi, Wrigley's, Procter & Gamble, Shell, Pirelli, Siemens, Google, Ferrero Reckitt Benkiezer, LiveJournal, Danone, Google , JamilCo WomenJournal, SonyEricsson, Калина, Світ, МегаФон, Вимпелком, Альфа Страхування та ін.