Кирило Смирнов
директор з розвитку інтерактивного напрямку в ADV Group, Москва


Кар'єра Кирила Смирнова в рекламі почалася в 1991 р., коли він став одним з творців агентства Navigator.

У наступні роки Кирило Смирнов працював в агентствах BBDO, Adventa APL (Lowe Adventa), Navigator DDB, Proximity Russia, Victory, RAPP Russia.

В особистому клієнтському портфелі Кирила Смирнова SONY, VW, Johnson & Johnson, BMW, Adidas, Toshiba, Mitsubishi, Absolut, Gillette, Oral-B, Tetra Pak, Braun, Motorola, MARS, American Express, Wella, Unilever, Nestle, Stimorol, Nissan, RJReynolds, Tefal, Rowenta, Castrol, McDonald's, Borjouis, Coke, Henkel, Schwarzkopf, Philips, Pepsi, BBH, Kraft, Pepsi, Wrigley's, Procter & Gamble, Shell, Pirelli, Siemens, Google, Ferrero Reckitt Benkiezer, LiveJournal, Danone, Google , JamilCo WomenJournal, SonyEricsson, Калина, Світ, МегаФон, Вимпелком, Альфа Страхування та ін.
Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player