Павло Масенжнік
Керуючий партнер інтерактивного агентства QMEDIA
13 років досвіду у рекламі
З 2000 року по теперішній час - виконавчий директор провідного рекламного агентства "Тель-Авів Москва" (Ізраїль). Агентство є переможцем фестивалів Advision NY (2006) і European state lotteries and toto association (EL) (2009).
Засновник інтерактивного агентства Web Wise House (Ізраїль).
Працює з брендами orange (міжнародний бренд стільникового зв'язку), 012 smile (міжнародний телефонний зв'язок та інтернет), Goldstar (провідний ізраїльский пивний бренд), El-Al (ізраїльскі авіалінії), Yoplait, Coca-Cola, Pepsi, Heineken, Western Union, чай Висоцький, банк Hapoalim, міністерство туризму Ізраїлю, Національна лотерея Ізраїлю "Mifal Ha-Pais" и др.
Організатор
щорічного фестивалю "Ніч рекламожерів" в Ізраїлі.
Автор ідеї щорічного інтерактивного
проекту "Олімпіада оrange"
і "Аніманія" (012 smile)