Юрій Корольов
CEO,
Openeyes DDB, Алмати,
Казахстан
Здобув
освіту фізика, але працював актором, знімався в першому фільмі Тимура
Бекмамбетова «Пешаварське вальс», займався продюсуванням кіно і модельним
бізнесом. Куди далі могла податися людина з таким еклектичним досвідом
роботи? Звичайно, у рекламу.
У рекламному бізнесі 15 років - приблизно стільки ж, скільки взагалі існує
рекламний ринок в Казахстані. Працюючи на стороні клієнта, отримав нагороду
Black Pencil за кращу рекламну кампанію. У рекламних агентствах працював і як
креативний, і як виконавчий директор.
Має
досвід роботи практично з усіма клієнтами казахстанського ринку, брав участь у виведенны безлічі нових
брендів і кампаній. Золотий і срібний призер локальних рекламних фестивалів,
фестивалю Advision awards. Шорт-листи ММФР, AdFest.
З 2005 року - виконавчий, з 2008 - генеральний директор Openeyes DDB.