Франк Допхайде,
керівник «Grey Німеччина»


Франк Допхайде спочатку здобув освіту спортивного тренера, а потім  вирішив почати креативніше життя. Він почав кар'єру копірайтером в 1990 в Grey, де і виграв кілька своїх перших нагород.


Попрацювавши в Grey, Франк перейшов в BMZ (Publicis) на позицію виконавчого креативного директора. Під час його роботи агентство BMZ (Publicis) отримала титул "Агентство року 1999". Через ще шість років він був призначений на 2 роки виконавчим креативним директором в Red Cell (WPP).

У Grey Франк повернувся наприкінці 2004-го, вже як керівник. І це перший раз, коли представник креативу зайняв топ-позицію у другій за розміром рекламній групі Німеччини. Його місія в агентстві - збільшити креативну пристрасть чуттєво і візуально.

ротягом першого року під його керівництвом агентство Grey було оголошено «shooting star of the year». Grey стало вигравати нагороди в світі, серед яких і перший бронзовий лев в Каннах. Так Grey потрапило в ТОП 10 агентств креативного рейтингу.
У 2006-му Франк увійшов у ТВ-журі в Каннах.

Серед його численних нагород золото на London International Advertising Festival, New York Advertising Festival і ADC New York; срібло від Epica, New York Advertising Festival і London International Advertising Festival; гран-прі на Cresta.

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player