Франк Допхайде,
керівник «Grey Німеччина»
Франк Допхайде спочатку здобув освіту спортивного тренера, а потім вирішив почати креативніше життя. Він почав кар'єру копірайтером в 1990 в Grey, де і виграв кілька своїх перших нагород.
Попрацювавши в Grey, Франк перейшов в BMZ (Publicis) на позицію виконавчого креативного директора. Під час його роботи агентство BMZ (Publicis) отримала титул "Агентство року 1999". Через ще шість років він був призначений на 2 роки виконавчим креативним директором в Red Cell (WPP).
У Grey Франк повернувся наприкінці 2004-го, вже як керівник. І це перший раз, коли представник креативу зайняв топ-позицію у другій за розміром рекламній групі Німеччини. Його місія в агентстві - збільшити креативну пристрасть чуттєво і візуально.
ротягом першого року під його керівництвом агентство Grey було оголошено «shooting star of the year». Grey стало вигравати нагороди в світі, серед яких і перший бронзовий лев в Каннах. Так Grey потрапило в ТОП 10 агентств креативного рейтингу.
У 2006-му Франк увійшов у ТВ-журі в Каннах.
Серед його численних нагород золото на London International Advertising Festival, New York Advertising Festival і ADC New York; срібло від Epica, New York Advertising Festival і London International Advertising Festival; гран-прі на Cresta.