Андрій Амлінський
власник і креативний директор «Amlinsky - креативні стратегії», Москва
Більше десяти років в рекламі.
Починав креативним директором NFQ, пішов копірайтером в знаменитий «Бегемот».
Більше семи років пропрацював в BBDO. Був креативним директором «Instinct / BBDO»
Створював рекламу для брендів: Microsoft, Pepsi, 7UP, Absolut, Broun, Gillette, Wrigley, Snickers, M & Ms, Pickvic, IKEA, Золота бочка, Вімм-Білль-Данн, Білайн ...
На початку 2004 року заснував компанію під власним ім'ям "AMLINSKY - creative lonch company".
Слогани:
Крепкий, как дружба. Горячий, как любовь. Чай Pickvic
Жаропонижающий жаждоутолитель.7UP
Не тормози, сникерсни. Snickers
M&Ms - в любом месте веселее вместе!
Есть идея, есть ИКЕА.
Фены Broun. ФЕНоменальный результат.
Как ухаживать за собой, чтобы ухаживали за Вами. Салон и spa Carita
Семейные ценности ручной работы. Бельгийская деревня.