Андрій Амлінський
власник і креативний директор «Amlinsky - креативні стратегії», Москва

Більше десяти років в рекламі.
Починав креативним директором NFQ, пішов копірайтером в знаменитий «Бегемот».
Більше семи років пропрацював в BBDO. Був креативним директором «Instinct / BBDO»

Створював рекламу для брендів: Microsoft, Pepsi, 7UP, Absolut, Broun, Gillette, Wrigley, Snickers, M & Ms, Pickvic, IKEA, Золота бочка, Вімм-Білль-Данн, Білайн ...


На початку 2004 року заснував компанію під власним ім'ям "AMLINSKY - creative lonch company".



Слогани:

Крепкий, как дружба. Горячий, как любовь. Чай Pickvic
Жаропонижающий жаждоутолитель.7UP
Не тормози, сникерсни. Snickers
M&Ms - в любом месте веселее вместе!
Есть идея, есть ИКЕА.
Фены Broun.  ФЕНоменальный результат.
Как ухаживать за собой, чтобы ухаживали за Вами. Салон и spa Carita
Семейные ценности ручной работы. Бельгийская деревня.

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player