Працювати в рекламі Олександр почав на останньому курсі вузу. Спеціально написав дипломну роботу раніше, щоб присвятити 1993-94-й роки рекламному агентству BBDO Moscow як Account Executive.
У 1994-95-му роках попрацював екаунтом в Bates / Saatchi & Saatchi Moscow, і в тому ж 1995-му пішов в агенцію Adventa / Lintas Moscow (ADV Group). У різних компаніях холдингу ADV Олександр Горлов пропрацював 11 років - з 1995 по 2006 рік.
У 1999-му році Олександр Горлов приїхав до Києва. Спочатку термін відрядження був 2 роки, але місто йому так сподобалось, що він вирішив залишитися, до того ж, потрібно було запускати «Adventa Lowe Lintas Kiev» - першу агенцію ADV Group в Україні.
У Києві Олександр Горлов отримав ступінь MBA Києво-Могилянської бізнес-школи, що навчала студентів спільно з Kellogg School of Management Northwestern University в Чикаго.
Під керівництвом Горлова «ADV Group» стало найсильнішим рекламним холдингом в країні. Крім того, Олександр відповідав за бізнес «ADV» в Азербайджані, Казахстані, Узбекистані та Молдові.
І все йшло чудово, але 1 вересня 2006 рекламне співтовариство дізналося про те, що Олександр Горлов залишає посаду директора ADV Group Україна для того, щоб зайнятися своїм власним бізнесом. Олександр купив у засновників одне з найсильніших креативних агентств холдингу - ADVENTA Communications, яке на той момент входило до холдингу ADV. Незабаром агентство було перейменовано в TABASCO і почало самостійне плавання. На сьогоднішній день до групи агентств TABASCO входять креативне агентство TABASCO, BTL-агентство FULL CONTACT, медіаагентство SIGMA MEDIA і агентство цифрового маркетингу PRODIGI. Група пропонує інтегровані рішення, які базуються на яскравому креативі та інноваційних технологіях.
Також Олександр Горлов є автором ідеї створення Біржі соціальної реклами та її куратором.