Олександр Горлов, засновник і співвласник групи агентств TABASCO. Народився і жив у Москві. У 1994 році Олександр закінчив Інститут країн Азії і Африки Московського державного університету. Спеціальність - історія та іноземні мови. Олександр не вважає, що знання східних мов якось особливо допомагає в роботі, але зате впевнений у користі від загального кругозору, розвиненого гуманітарною освітою.

Працювати в рекламі Олександр почав на останньому курсі вузу. Спеціально написав дипломну роботу раніше, щоб присвятити 1993-94-й роки рекламному агентству BBDO Moscow як Account Executive.
У 1994-95-му роках попрацював екаунтом в Bates / Saatchi & Saatchi Moscow, і в тому ж 1995-му пішов в агенцію Adventa / Lintas Moscow (ADV Group). У різних компаніях холдингу ADV Олександр Горлов пропрацював 11 років - з 1995 по 2006 рік.

У 1999-му році Олександр Горлов приїхав до Києва. Спочатку термін відрядження був 2 роки, але місто йому так сподобалось, що він вирішив залишитися, до того ж, потрібно було запускати «Adventa Lowe Lintas Kiev» - першу агенцію ADV Group в Україні.

У Києві Олександр Горлов отримав ступінь MBA Києво-Могилянської бізнес-школи, що навчала студентів спільно з Kellogg School of Management Northwestern University в Чикаго.
Під керівництвом Горлова «ADV Group» стало найсильнішим рекламним холдингом в країні. Крім того, Олександр відповідав за бізнес «ADV» в Азербайджані, Казахстані, Узбекистані та Молдові.
І все йшло чудово, але 1 вересня 2006 рекламне співтовариство дізналося про те, що Олександр Горлов залишає посаду директора ADV Group Україна для того, щоб зайнятися своїм власним бізнесом. Олександр купив у засновників одне з найсильніших креативних агентств холдингу - ADVENTA Communications, яке на той момент входило до холдингу ADV. Незабаром агентство було перейменовано в TABASCO і почало самостійне плавання. На сьогоднішній день до групи агентств TABASCO входять креативне агентство TABASCO, BTL-агентство FULL CONTACT, медіаагентство SIGMA MEDIA і агентство цифрового маркетингу PRODIGI. Група пропонує інтегровані рішення, які базуються на яскравому креативі та інноваційних технологіях.

Також Олександр Горлов є автором ідеї створення Біржі соціальної реклами та її куратором.
Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player