Михайло Дудник
віце-президент з маркетингу Fozzy Group, Київ, Україна
Народився в 1975 році. Перші гроші заробив продаючи морозиво на вулиці. Через деякий час став редактором журналу ComputerWorld, створив студію веб-дизайну Actis / Armitage, працював директором агентства інтернет-рішень silverpoint, account director в рекламному агентстві «Абрикос», керівником проектів в маркетинг-консалтинговому агентстві «Люди».
Приблизно в 1998 році, Валентин Перция, втомившись від ідіотських питань Михайла, порадив йому пару непоганих книг і на серветці намалював BrandWheel, що у результаті сильно змінило життя доповідача. Щоб життя медом не здавалося, познайомив з Юрієм Когутяком, Андрієм Федоровим і Олексієм Паламарчуком, що теж мало певні наслідки
Із вересня 2005 року - віце-президент з маркетингу Fozzy Group. Якщо ви любите або ненавидите прайват-лейбл «Премія» і «Повна Чаша», програму лояльності «Власний Рахунок», то саме йому варто висловити все, що скажете на цю тему.
Також має те чи інше відношення до всіх маркетингових ініціатив Fozzy Group і несе повну відповідальність за них, незалежно від того, наскільки сам щодо них інформований.