Михайло Дудник
віце-президент з маркетингу Fozzy Group, Київ, Україна



Народився в 1975 році. Перші гроші заробив продаючи морозиво на вулиці. Через деякий час став редактором журналу ComputerWorld, створив студію веб-дизайну Actis / Armitage, працював директором агентства інтернет-рішень silverpoint, account director в рекламному агентстві «Абрикос», керівником проектів в маркетинг-консалтинговому агентстві «Люди».

Приблизно в 1998 році, Валентин Перция, втомившись від ідіотських питань Михайла, порадив йому пару непоганих книг і на серветці намалював BrandWheel, що у результаті сильно змінило життя доповідача. Щоб життя медом не здавалося, познайомив з Юрієм Когутяком, Андрієм Федоровим і Олексієм Паламарчуком, що теж мало певні наслідки

Із вересня 2005 року - віце-президент з маркетингу Fozzy Group. Якщо ви любите або ненавидите прайват-лейбл «Премія» і «Повна Чаша», програму лояльності «Власний Рахунок», то саме йому варто висловити все, що скажете на цю тему.

Також має те чи інше відношення до всіх маркетингових ініціатив Fozzy Group і несе повну відповідальність за них, незалежно від того, наскільки сам щодо них інформований.

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player