Подача конкурсних робіт без акредитації представників
Щоб Ваші творчі роботи взяли участь у Фестивалі, а значить, достойно розмістилися в експозиції фестивальних робіт, були оцінені журі і найкращі нагороджені призами, Вам необхідно:
-
Зареєструватися на сайті фестивалю.
Кілька підказок:
- Заповнюючи заявку, вказуйте логін і пароль, використовуючи не менше 6 знаків;
- В подальшому Ви будете використовувати логін та пароль для подачі робіт, тому обов'язково збережіть їх;
- Інформація, зазначена Вами в полі «Назва учасника», публікується у всіх матеріалах КМФР (каталоги, протоколи, дипломи тощо), тому вказуйте тільки назва компанії (без «», () та форми власності);
- Контактна інформація використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками, на вказаний Вами e-mail направляються подальші інструкції і повідомлення, тому ще раз перевірте правильність інформації, що вводиться;
- Усі поля заявки, відмічені *, повинні бути заповнені
-
Вибрати кращі роботи з портфоліо агентства, які були прийняті клієнтами в період з січня 2010 року, і які раніше не брали участі в КМФР.
-
Ознайомитися з конкурсною програмою і вибрати категорії, відповідні відібраним робіт. Звертаємо увагу на те, що роботи можуть бути подані в кілька конкурсів, відповідно, будуть оцінені різними складами журі.
-
Заповнити конкурсні заявки (заповнюються на кожну роботу)
Алгоритм дій:
- Для входу використовуйте збережені раніше Вами логін і пароль;
- З усього переліку конкурсних категорій виберіть необхідну і заповніть поля, відмічені зірочкою (вони обов'язкові до заповнення);
- Після внесення інформації до заявки, перевірте її та натисніть «зберегти»
Вами завершений лише перший етап заповнення конкурсної заявки. Далі:
- Необхідно внести інформацію про творчий колектив і приєднати файл з роботою (вимоги підготовки файлів див в описі конкурсів), після чого клікнути «зберегти».
Звертаємо увагу: Редагування конкурсних заявок можливе до моменту «запиту рахунку»!
-
Підготувати роботи відповідно до технічних вимог, вказаних у описі конкурсів.
-
Після завершення реєстрації робіт нзапросити рахунок на оплату.
Для цього, в «списку робіт» необхідно виділити заявки, вказати тип платежу і клікнути «запит рахунку». У триденний термін на вказаний в реєстраційній формі контактний факс або e-mail буде переданий рахунок.
-
Надіслати файли робіт, підготовлені для роботи журі або оформлення стендів, через e-Disk Фестивалю. Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з сайту Фестивалю (під «списком заявок»)
Отримавши повідомлення, необхідно зайти в свою поштову скриньку, відкрити закладку «е-Disk» і завантажити роботи. Потім, відзначивши галочкою роботи, створити спільний доступ для користувача kmfr@ukr.net (для економії часу можна спочатку в своєму e-Disk'e створити папку, перемістити туди потрібні файли, і після цього всій папці призначити загальний доступ для даного користувача)
При цьому на адресу оргкомітету Фестивалю приходить повідомлення про завантаження файлів учасником.
-
Далі залишається передати роботи в Дирекцію Фестивлю (принтові версії для роботи журі конкурсів Н. Communication Design / Дизайн маркетингових комунікацій та I. Graphic Design / Графічний дизайн)