Подача конкурсних робіт без акредитації представників

Щоб Ваші творчі роботи взяли участь у Фестивалі, а значить, достойно розмістилися в експозиції фестивальних робіт, були оцінені журі і найкращі нагороджені призами, Вам необхідно:

  1. Зареєструватися на сайті фестивалю.
    Кілька підказок:
    - Заповнюючи заявку, вказуйте логін і пароль, використовуючи не менше 6 знаків;
    - В подальшому Ви будете використовувати логін та пароль для подачі робіт, тому обов'язково збережіть їх;
    - Інформація, зазначена Вами в полі «Назва учасника», публікується у всіх матеріалах КМФР (каталоги, протоколи, дипломи тощо), тому вказуйте тільки назва компанії (без «», () та форми власності);
    - Контактна інформація використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками, на вказаний Вами e-mail направляються подальші інструкції і повідомлення, тому ще раз перевірте правильність інформації, що вводиться;
    - Усі поля заявки, відмічені *, повинні бути заповнені

  2. Вибрати кращі роботи з портфоліо агентства, які були прийняті клієнтами в період з січня 2010 року, і які раніше не брали участі в КМФР.

  3. Ознайомитися з конкурсною програмою і вибрати категорії, відповідні відібраним робіт. Звертаємо увагу на те, що роботи можуть бути подані в кілька конкурсів, відповідно, будуть оцінені різними складами журі.

  4. Заповнити конкурсні заявки (заповнюються на кожну роботу)
    Алгоритм дій:
    - Для входу використовуйте збережені раніше Вами логін і пароль;
    - З усього переліку конкурсних категорій виберіть необхідну і заповніть поля, відмічені зірочкою (вони обов'язкові до заповнення);
    - Після внесення інформації до заявки, перевірте її та натисніть «зберегти»

    Вами завершений лише перший етап заповнення конкурсної заявки. Далі:
    - Необхідно внести інформацію про творчий колектив і приєднати файл з роботою (вимоги підготовки файлів див в описі конкурсів), після чого клікнути «зберегти».

    Звертаємо увагу: Редагування конкурсних заявок можливе до моменту «запиту рахунку»! 

  5. Підготувати роботи відповідно до технічних вимог, вказаних у описі конкурсів.

  6. Після завершення реєстрації робіт нзапросити рахунок на оплату.
    Для цього, в «списку робіт» необхідно виділити заявки, вказати тип платежу і клікнути «запит рахунку». У триденний термін на вказаний в реєстраційній формі контактний факс або e-mail буде переданий рахунок.

  7. Надіслати файли робіт, підготовлені для роботи журі або оформлення стендів, через e-Disk Фестивалю. Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з сайту Фестивалю (під «списком заявок»)
    Отримавши повідомлення, необхідно зайти в свою поштову скриньку, відкрити закладку «е-Disk» і завантажити роботи. Потім, відзначивши галочкою роботи, створити спільний доступ для користувача kmfr@ukr.net  (для економії часу можна спочатку в своєму e-Disk'e створити папку, перемістити туди потрібні файли, і після цього всій папці призначити загальний доступ для даного користувача)
    При цьому на адресу оргкомітету Фестивалю приходить повідомлення про завантаження файлів учасником.

  8. Далі залишається передати роботи в Дирекцію Фестивлю (принтові версії для роботи журі конкурсів  Н. Communication Design / Дизайн маркетингових комунікацій та I. Graphic Design / Графічний дизайн)
Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player